Forum studentów informatyki na UKW, rocznik 2010
1. Dla kogo jest to forum?
Forum przeznaczone jest dla studentów informatyki stacjonarnej z rocznika 2010 na UKW w Bydgoszczy.
2. Jaki jest cel forum?
Celem forum jest gromadzenie przydatnych materiałów, informowanie o bieżących wydarzeniach, terminach itp., a także rozmowa w miłej i przyjaznej atmosferze.
3. Zabrania się:
- Obrażania użytkowników.
- Używania wyrazów uznawanych powszechnie za wulgarne w nadmiernej ilości, przede wszystkim w celu obrażania pozostałych userów.
- Umieszczania materiałów naruszających powszechne zasady dobrego smaku (m.in. pornografia).
- Nawoływania do waśni na jakiejkolwiek płaszczyźnie.
- Łamania zasad netykiety - http://netykieta.prv.pl/
- Rejestracji i funkcjonowania pod więcej niż jednym pseudonimem.
- Umieszczania wiadomości niezgodnych z tematyką wątku.
- Umieszczania tej samej informacji wielokrotnie.
- Rejestracji osób nie będących studentami informatyki stacjonarnej z rocznika 2010 na UKW w Bydgoszczy / udostępniania forum osobom nie będącym studentami pierwszego roku informatyki na UKW
4. Pozostałe uwagi:
- Pamiętaj: Zanim dodasz nowy wątek przeszukaj fora i sprawdź, czy ktoś wcześniej nie zaczął już takiego tematu. Jeżeli tak jest, dopisz swoją wiadomość w istniejącym wątku.
- W poszczególnych działach obowiązują regulaminy poszczególnych działów (jeżeli są).
- Przed utworzeniem nowego tematu przejrzyj istniejące fora i wybierz to do którego najbardziej pasuje.
- Zakładając nowy wątek postaraj się aby temat oddawał jego sens. Nie zakładaj tematów, które w oczywisty sposób skończą się wyliczeniami odpowiedzi i niczym więcej.
- Zanim wyślesz swoją wiadomość przeczytaj ją dokładnie: sprawdź, czy nie zawiera błędów, czy wnosi coś do dyskusji i czy jest na temat. (W ramach wyjaśnienia: wiadomości rodzaju "Zgadzam się", "Do kitu!", "Cooooool!" - nie wnoszą nic do dyskusji.) Jeżeli stwierdzisz, że wiadomość nie spełnia powyższych kryteriów - nie wysyłaj jej.
- Podziękowania (notki w stylu "Dzięki" itp.) powinny być zamieszczane we własnej notce z pytaniem (przycisk "Edytuj") lub przesyłane za pomocą PW.
- W ankietach mogą brać udział jedynie zarejestrowani użytkownicy forów.
- Uwagi o błędach stylistycznych, ortograficznych i interpunkcyjnych proszę przekazywać autorowi korzystając z maila lub systemu prywatnych wiadomości.
- Nick użytkownika jest jedną z podstawowych form identyfikacji na forach. Z tego względu uprasza się o umiarkowanie w jego zmienianiu, bądź w proszeniu administrację o jego zmienianie.
- Kolor czerwony i zielony są zarezerwowane dla administratorów i moderatorów.
- Osoby, które nie przestrzegają regulaminu mogą zostać ukarane pouczeniem, ostrzeżeniem a w skrajnych przypadkach czasowym lub permanentnym banem.
5. Konto użytkownika zostaje usunięte, jeśli:
- Nie napisano ani jednego posta - po 60 dniach od rejestracji.
- Nie logowano się od 30 dni
6. Polityka prywatności:
- Numery IP, adresy e'mail oraz dane personalne użytkownika są wykorzystane tylko do celów administracyjnych i nie będą przekazywane osobom trzecim.
Korzystanie z forum jest równoważne z akceptowaniem regulaminu.